Accepterad tekan1337 | Ban Överklagan (Saman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tekan1337

Icke Medlem
Meddelanden
176
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198338355273/

Ditt Hex-ID: 110000116893049

Vad är din discord tagg? Tekan1337#6550

Vem var det som bannade dig? saman214

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom banna mig för powergaming vilket är fullt förstårligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va påväg hem och skulle parkera min bil för att jag skulle äta irl, när jag va på en väg så kör en bil förbi mig och vi va inte ens nära varandra men ändå så krockar bara jag, jag landar och ska laga min bil, jag spelar ändå som jag fick lite ont men inte tillräckligt vilket jag förstår, när jag lagat min bil som jag tycker jag gjorde på rätt sätt när jag skrev att jag satt på däck och sånt, jag kunde dock ha hämtat gjrejer vilket jag förstår, jag är skit ledsen att jag inte gjorde bra efter mig jag ångrar det verkligen och det kommer aldrig hända igen det lovar jag, när jag hade lagat så fungerea det inte och då tog jag spawnmenu men jag tycket absolut inte det va ett scenario

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att saman och dom andra gjorde rätt men samtidigt har jag haft en as rolig dag på unive och jag lovar att om jag får en andra chans så kommer det aldrig hända igen, återigen så är jag hur ledsen som helt och ber så mycket om ursäkt för att jag fucka upp rpn och hela min söndag samt halva min nästa vecka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har vart bannad för sno bil på sjukhus och suntförnuft att it slå en polis men dom överklaga jag ganska snabbt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat att ta ut delar från bilen och spelat på skador men samtidigt tycker jag det är tråkigt att jag inte va nära han och krockat, jag ska värkligen spela på skador och bättra min lagning med 100%

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har kärt mig att inte försöka snabba på prossesen med lagning och spela på skador som jag kommer göra i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes förstår 100% att ni har mycket att göra så man får ba ha tålamod

har ni missat banöverklagan, undrar bar för ni brukar annars va väldigt snabba på att svara

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka