Nekad tekan1337 | Ban Överklagan [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tekan1337

Icke Medlem
Meddelanden
176
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198338355273/

Ditt Hex-ID: 110000116893049

Vad är din discord tagg? Tekan1337#6550

Vem var det som bannade dig? 1 derbii

Hur lång tid var din ban? 13 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom banna mig för att jag lämna i ett senario som var en bil jakt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det börja med att min vän blev skjuten av 3 icke medlemmar och då åkte jag och skulle skjuta tillbaka och då kom polisen och börja jaga mig, min vän körde och jag trodde han hade tappat dom och då lämna jag för jag skulle sova för att klockan va sent, precis efter ringde han mig på dc och sa att jag skulle in omedelbart så jag gick in på five m och va påväg in men då såg jag att jag va bannad och kunde inte komma in, jag är verkligen ledsen att jag lämna men jag trodde det va slut på scenariot och då lämna jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att det va både rätt och fel eftersom att jag logga men av misstag, jag visste inte att de visste var vi va så det är en helt rätt bann annars enligt mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare har jag vart bannad för att sno bilar på allmän plats och när jag råka slå en polis men då fick jag unbann nästan direkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat väntat med att lämna och säkerhet ställa att vi va fria eller så hade jag kunnat skitit i att skjuta för det va somsagt icke medlemmar och det va sent så det va bara onödigt, jag är värkligen ledsen att jag fucka upp de och saknar redan servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att aldrig quita när nån är nära mig för då kan samma sak hända

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes förstår 100% att ni har mycket att göra så man får ba ha tålamod

nu när derbi blev av med sin mod så vet ingen vad som hände i scenariot efter det va han som kolla, hur blir det då???

har ni missat min banöverklagan, nån annan än derbi måste svara för han är ju inte mod längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka