- Förbjuden
- #1
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo
Vad heter du på discord? tekan1337
Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. alla veckodagar 16-22. helger 14-00
Hur länge har du varit medlem på Unive? i slutet av förra året
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kanske 9 gånger har ingen bild
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att upprätthålla serverns rp och hjälpa staffsen med mindre ärenden inne på servern. som servervakt har man ett större ansvar att ha ett bra rpande eftersom att man ändå är en liten del som repesentrerar servern. man ska inte leta folk för att banna utan försöka skriva i ooc till hen va d hen gör för fel
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att se till att det utförs så bra rp som möjligt, det är väldig många gånger om dangen jag ser folk som lallar, rdmar samt vdmar. jag vill även bli servervakt för att jag vill få bort problemspelare, just i detta läget är det alldeles för många problemspelare och jag som bara medlem känner mih hjälplös och litar på att andra ska lösa problemet.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tillgänligheter till sin fördel i scenario eller något annat.
man kan även abusa sina perms med att tex ressa sig själv för att inte förlora ett scenario. sen har vi en väldigt stor abuse som sker dagligen, det är att vissa kör /toggleid för att se folk som gömmer sig
Vad heter du på discord? tekan1337
Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. alla veckodagar 16-22. helger 14-00
Hur länge har du varit medlem på Unive? i slutet av förra året
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kanske 9 gånger har ingen bild
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att upprätthålla serverns rp och hjälpa staffsen med mindre ärenden inne på servern. som servervakt har man ett större ansvar att ha ett bra rpande eftersom att man ändå är en liten del som repesentrerar servern. man ska inte leta folk för att banna utan försöka skriva i ooc till hen va d hen gör för fel
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att se till att det utförs så bra rp som möjligt, det är väldig många gånger om dangen jag ser folk som lallar, rdmar samt vdmar. jag vill även bli servervakt för att jag vill få bort problemspelare, just i detta läget är det alldeles för många problemspelare och jag som bara medlem känner mih hjälplös och litar på att andra ska lösa problemet.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tillgänligheter till sin fördel i scenario eller något annat.
man kan även abusa sina perms med att tex ressa sig själv för att inte förlora ett scenario. sen har vi en väldigt stor abuse som sker dagligen, det är att vissa kör /toggleid för att se folk som gömmer sig