Accepterad tehodor | Medlem ansökning [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bular The Butcher

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn?
theodor1742

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tobbias Håggesson och ska fylla 27år om ungefär 1månad. Han är ursprungligen från Sverige men uppväxt i Ryssland.Tobbias är en underlig individ med en unik bakgrund. Tobbias Håggesson är en fascinerande individ med en unik bakgrund och internationell prägel. Född av svensk-norska föräldrar, växte han dock upp i Ryssland. Denna mångkulturella och mångspråkiga uppväxt har präglat medans Tobbias har format hans syn på världen. Tobbias känslor är en glad person som brukar inte bli arg. Tobbes intressen är att kunna bli en del av Polisen, efter som han har sätt det som ett bra arbete.Tobbias vill göra Unive till ett mer säkert ställe eftersom att det finns farliga personer överallt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå eftersom jag har massvis med erfarenhet. Jag kommer bidra till den sociala rp:n enormt eftersom att jag gillar att skaffa nya vänner. Jag kommer göra bra scenarion som alla parter kommer at tycka om. Jag vet precis hur man ska bygga upp ett scenario för att alla ska ha det så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempelvis att man hamnar i ett scenario som möjligtvis inte gynnar en positivt, då ska man fortfarande spela vidare så scenariot blir bra för alla parter, speciellt de som startar detta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR (New Life Rule): Man kommer inte ihåg saker som hände IC precis innan sin karaktär dog. Metagaming: Om du lär dig information OOC så kan du inte veta det IC. Copbait: Att man försöker få polisen efter sig med mening.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört rätt mycket FiveM men har vart väldigt aktiv på andra rp spel som är ungefär som FiveM.

Heter du samma på discord som på steam? Ja.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack hoppas ni har det bra.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka