Nekad tegnebo1 | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tegnebo1

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199095704386/

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? musse#5367

Vem var det som bannade dig? ツBL1XTツ

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? out of character

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom tyckte väl att jag inte visste vad jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag gick vanligt skulle ta ut min bil och så råkade jag slå en kille som var brevid mig. Så istället för att skriva missclick i ooc chatten så fick jag panik och råkade säga det till han jag slog. och så tyckte staffs att jag var out of my character.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte det var lite för hårt med tiden. Fem dagar bara för att jag råkade säga ett ord fel. Därför tycker jag att detta var en fel ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej det har jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skriva det istället för att säga det till han som jag råkade slå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte säga saker i chatten som är ooc.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka