Nekad Teen1x Here | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Användarnamn: Teen1x Here

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796173064/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Teen1x

Vad är din discord tagg? Teen1x#7777

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står inget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade en gammal discord server som jag gjorde för länge sedan den hette unknown rp vi bara snackade där och lyssnade på musik för att vi tänkte aldrig göra en fivem server vi hade den som ett skämt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i skolan så ringde min kompis mig och sa att jag hade blivit blacklistad eller bannad ifrån servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att jag har eller devar inte med en fivem server denna rp discord server la jag inte ens märket till jag tänkte knappt på den, vi bara snackade bara för att man har en discord server betyder det inte att man har en RP

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad från discorden tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja bara raderat servern men fick inte ens chans att prata om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

vet att denna ban överklagan inte kommer gå igenom men det är iallafall värt att snacka om i support!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka