Nekad Teen1x Here | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Användarnamn: Teen1x Here

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796173064/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Teen1x

Vad är din discord tagg? Teen1x#5862

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent bannad för att du är bannad i discorden är inte bannad i discorden längre

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att phille banna mig för att jag invitade en person till en annan server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag chillade lite på discord och sedan fick jag invite till en server och joinade sedan var det bråk i chatten och då invitade jag min polare!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att inte invita personer till andra servrar, är btw unbannad i discorden av philip men jag är fortfarande det ingame dock

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte invitat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte bryta mot regler kommer aldrig göra något sånt igen

Har du läst våra regler? Ja

Var det inte kul på Färjestaden?

Jag har haft mina dåliga dagar men jag vill visa mig som en äkta medborgare jag har gjort dåliga saker och jag står för det men vi är i nu ett och om phille ger mig en chans så ska jag visa att jag klarar av det!!! fattar ifall du inte vill

men det var ju seriös RP på Färjestaden

men det var ju seriös RP på Färjestaden
a vi säger så phille det är skönt att få vara inne på forumet jag måste erkänna det nej men jag har gjort fel men jag känner ändå att jag saknar multi phille och dig snygging jag har sagt illa saker om multi vilket jag står för att jag har sagt men jag menar inte det och ber ursäkt för att jag har sagt illa saker om din vackra, seriösa, snygga, sexiga och välgjorda server!!!

Jag kan erkänna att jag inte har varit mig själv sen jag blev blacklistad och det förstår jag nu blev arg då och då fortsatte det bara med ilska och svart sjuka men nu förstår jag mitt misstag och förstår ifall du inte vill ha en jobbig grabb som mig på denna RP

Jag blev bara arg för att jag förlora mitt gäng sedan hade det bara fortsatt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka