Accepterad Teen1x Here | Ban överklagan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Användarnamn: Teen1x Here

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796173064/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Teen1x

Vad är din discord tagg? Teen1x#3295

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad för combatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag combatloga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev skjuten och dog sedan frös min fivem och då leave jag Och då stog det att jag combatloga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban men jg behövde ändå exita

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för rdm och vdm tidigare och sedan har den varit några felaktiga bans men jag blev bannad för rdm och vdm när jag inte visste reglerna och jag har fått en lärdom av vad jag inte ska göra t ex bryta mot reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit det stått fryst så att dem kunde ta mina saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lämna i ett scenario och att aldrig bryta mot reglerna mera

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
jag var med i detta scenario och i support och då så hörde jag väldigt många olika historier från dig. Du sa bland annat att du alt f4 för att lämna spelet och när det är fryst så kan man inte stänga av via alt f4 bara via task manager. Sen så sa du att du stängde av via f8 sen efter via task manager. Sen efter ett tag så erkände du för de som var i samtalet att du comat loggade och att det inte frös men sen när 2 head mods kom in så ändrade du historia igen. Jag tycker inte att du förtjänar en innan -rep.

Kommer att ge dig en till chans, men tänk på att aldrig logga ut även fast ditt spel fryser för då står det att du loggar ut medvetet!

Låser & arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka