Teen1x Here | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Användarnamn: Teen1x Here

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Teen1x#2020

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar ganska länge varje dag runt 15:00-21:00 men det beror på vad som händer i mitt liv IRL men så klart längre på helger.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill hjälpa människor och göra multistaden till en roligare RP för alla, Ibland när jag skriver /report så kommer ingen och det vill jag ändra jag vill att alla som behöver support för olika anledningar ska få det oavsett hur dem beter sig hur dem är. Jag skulle också vara i support mycket för att göra det snabbare för dem som behöver hjälp för innan har jag varit i väntar på Support i en hel timme och ingen har dragit mig så därför vill jag göra så det går snabbare och naturligt vis kommer jag vara in game också tidigt och sent på helger och på vardagar på eftermiddagen och på kvällen. Jag vill naturligt viss göra så att personer inte bryter på reglerna och ifall dem gör det då kommer konsekvenser. jag är även en seriös och lugn person med lite humor inblandat jag jobbar bra både ensam och med kollegor. Det mitt mål är att hjälpa personer och att utveckla servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vill göra RP till en säkrare och bättre plats t ex så att alla kan RPa ifred. Jag skulle hjälpt många nya personer så dem lär sig RPa på ett bra sätt och inte bryta mot reglerna såklart. Och jag vill också skydda personer som blir utsatta för att någon annan förstör för dem för jag tycker ingen ska förstöra någon Annas RP pågrund av att den själv bryter regler. Ifall den gör ngt fel t ex blir nedslagen men låter helt normal då kanske jag ger en muntlig varning men om personen rdmar eller vdmar då ger jag en flyggbiljet och sen kommer jag kolla överklagans på forumet mycket och jag vill se till så att ingen får felaktiga bans heller jag har fått bans förut men jag står för det och tycker att det är fel och jag har ändrat på mig och mitt beteende. Jag vill även hjälpa alla jag.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja det har jag men då var det min egna five m server så jag vet lite commands annars men det var länge sedan jag var mod då. jag har också varit discord mod så det vet jag absolut hur det fungerar. Ja man kan ge varningar bans och kickningar och absoult hjälpa människor som staff sedan flygger man med no clip och är osynlig

Har du några tidigare erfarenheter? Ja från five m servern och discord server jag hjälpte många då men servern stängde tyvärr för länge sedan. Jag vet även alla ställen i gta för jag har spelat länge. (Den stängde för att jag hittade multistaden)

Vad kan du om skripts? nej min kompis/delägare tog hand om det.

Varför vill du bli staff? Jag vill hjälpa msrp och göra rp Nivån till mycket högre jag vill inte att någon ska bryta mot reglerna jag vill att alla ska ha kul och då behövs det mods för att skydda, hjälpa och ge rättvisa. Kort svar: jag vill hjälpa alla på servern och ge konsekvenser till dem som bryter regler, Jag vill även göra rp nivån högre och t ex hjälpa personer i support. Jag vill också hjälpa andra staffs med jobbet så det går enklare för dem för jag vet hur mycket stress det kan vara så jag vill hjälpa mina kollegor.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja självklart

Senast ändrad:
jag tror om du verkligen vill bli det så behöver du utveckla din ansökan.

MVH Dansken

Wl ansvaig på multistaden
Öppen PM snabba svar
Discord Dansken#2088

jag tror om du verkligen vill bli det så behöver du utveckla din ansökan.

MVH Dansken

Wl ansvaig på multistaden
Öppen PM snabba svar
Discord Dansken#2088
Vilken fråga?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka