Accepterad Teen1x | Ban överklagan [Forslars]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796173064/

Ditt Hex-ID: 110000131d2ef08

Vad är din discord tagg? teen1x#1496

Vem var det som bannade dig? WeeD LangareN #6752

Hur lång tid var din ban? 30 dar men 12 dar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för att ha gjort ett krim scenario utan rollen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var dum och tog en gisslan på min krimm karaktär vilket jag ångrar, då gisslan hetsade och hade kniv sedan hade jag en colt i invetoryt då tog jag upp den för att jag inte tänkte och var dum

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag chillade det sprang en grabb med kniv mot mig så jag tog upp min tabbe och sa upp med händerna när han stog 15 meter bort sedan hände gisslan scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktigt

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad tidigare men har lärt mig från mina gamla misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit upp pistol då jag inte hade krimm rollen då jag inte tänkte och bara gjorde något vilket var dumt och vilket jag ångrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte spela på min krimm karaktär utan krimm rollen

Har du läst våra regler? Ja

alltså jag chillade utan krimm roll då kom en random grabb som sprang mot mig med kniv jag sa upp med händerna när han var flera meter bort av rädsla och det var så drastikt så jag hann aldrig tänka och ångrar det starkt det var jätte dåligt gjort av mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka