Accepterad Teen1x | Ansök till whitelist ansvarig [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teen1x

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
226
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Hur gammal är du? 2007-10-01

Vad heter du på discord? Teen1x#7777

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Varje dag flera timmar runt 3 timmar per dag kommer också ta fler på helger och lov

Hur aktiv är du i discorden? Jag är aktiv 24/7 bara när jag slaggar kan ingen kontakta mig

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill göra rp nivån mkt högre och göra så fler nya och andra personer ska få wl så dem kan rpa på det jobbet dem vill ha jag är även aktiv och kommer ta många ansökningar just nu känner jag att det går lite trögt så jag vill underlätta för dem andra wl ansvariga och göra rpn mkt bättre genom att ta många wl ansökningar. Rpn nivån kommer höjas automatiskt när jag är för att när jag godkänner ansökningar så kommer vi ha fler sjukvårdare, poliser, brandmän, pundare och mkt mer:) rpn kommer bli roligare för dem som väntar på wl i 3 dagar och inte blivit godkända det vill jag ändra på efter första 1 timmen max ska beskedet komma!! Har också värdens snabbaste keyboard så kan godkänna hur snabbt så helst xD

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag är aktiv vilket många inte är tar många ansökningar varje dag lyssnar också på intervjun kan se detaljer och läser hela texter och inte bara kollar och godkänner, är bra på att samarbeta ifall det behövs. kan även läsa vilket många behöver kunna. Är en lugn person som skulle kunna hantera wl ansvarig på bästa sätt. Älskar att hjälpa folk. känner att det är få wl ansvariga så jag kommer göra det bättre för alla och roligare/tryggare i mina svettiga händer!!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka