Nekad Tedyyyy21 | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedyyyy21

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Teddy0404/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? kalleballe#8626

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hamsa Karim och är en kille och han är 22 år gammal. Han är från balkan så han pratar med brytning och han accepterar inte om någon gör något mot hans vänner eller familj. Hans familj bestod av honom, mamma, pappa och en hel del kusiner. Han och hans familj hade svåra förutsättningar då det enbart var hans pappa som jobbade och hade svårt att försörja familjen. Pappan hade en egen lite verkstad det enbart trakten kända till och kom och lagade bilen där. Vid ungefär tonåren så började Karim att jobba där och allt drev på som vanligt. De hade som sagt svårt att få ihop pengar till mat osv och detta fick sina konsekvenser. När han var vid 19 års ålder så dog hans pappa på grund av hans kolesterol halt på grund utav att de inte hade råd med medicin och rätt behandling. Det blev en tankeställare för hela familjen då den ända som kunde försörja familjen gick bort. Som sagt hade de svårt med pengar och det blev ännu svårare nu. Så Karim och familjen bestämde att Karim som är det äldsta barnet skulle åka till något annat land tillsammans med hans kusiner för att tjäna pengar och sedan skicka ner det till familjen i Balkan, då det var akut. Så han började att söka på topp 10 länder i världen på sin lilla Nokia 3310, där dök Sverige upp. Började göra undersökningar om Sverige och det verkade ett bra land så han tog alla pengar de ägde och bokade billigaste flyg till Sverige. Efter många timmar så var jag äntligen framme. Jag kunde inte alls språket och hade svårt med engelskan också , så det var lite svårt i början att komma in i samhället. Han fick höra av en vän på gatan att man skulle söka uppehållstillstånd hos staten. Efter dagars väntan så fick han egentligen ett svar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan utveckla och bygga upp scenarion med ett seröst rp på en rätt hög nivå om jag får säga det själv, personligen tycker jag att jag har det som krävs för att bli whitelistad. Mitt mål är att bidra med min kunskap och karaktär , samt att skapa olika scenarion. Skulle jag väldigt gärna bli whitelistad för att kunna fortsätta utveckla min karaktär och mitt eget RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag vill kunna ha whitelistade jobb så att jag kan bidra till bättre RP, Jag har spelat på denna server i ett litet tag och jag tycket det är en mycket bra server, därför vill jag ta steget längre och ansöka om whitelist.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom mina kompisar. De satt och spelade på den en kväll och sa alla bra grejer om servern. Har inte varit det största beundraren av FiveM men efter att ha spelat på denna server så har jag börjat gilla det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna låta så trovärdig som möjligt så att det blir roligare för mig själv men samt mina medspelare och alla andra på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope bara denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka