Accepterad teddie | Whitelist ansökning [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

teddie

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Användarnamn: teddie

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199008473437/

Vad är ditt namn i verkligheten? teddie

Vad är ditt discord namn? teddie#2398

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Jo min karaktär heter Carl Eklund och är 20 år. Han har levt hela sitt liv med sin mamma och pappa och sina två bröder. Men han flyttade hemifrån när han fyllde arton för att påbörja ett liv inom arbete. Han gillar bilar och också amerikansk fotboll och har gjort det sedan ung ålder. Hans familj har alltid arbetat hårt så därför är han redo för arbete själv. Han är mycket framåt och gillar att prata med många olika människor och är typ aldrig blyg. Han nedvärderar inte heller någon för deras utseende eller kön. Han föddes utanför stan på en ganska stor gård med djur som han har tagit hand om bra. Under hans skolgång jobbade han hårt men han hade lite svårigheter med NO och matte. Han kunde också bli lite bråkig eftersom han var mycket framåt och det kunde leda till att han var lite kaxig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill börja jobba i staden och hjälpa till att utveckla servern. Jag har också spelat mycket andra RP servrar och kan hålla rpn bra. Jag kan också reglerna inom denna server och respekterar alla Staffs som t.ex. poliser och andra arbetare. Jag kommer ofta vara aktiv på denna server om jag blir whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag spelar oftast på denna server och tycker att den är den bästa servern i landet. Jag vill också sluta glida runt som en ligist och börja jobba och tjäna in egna pengar.

Hur många timmar har du på FiveM? 27 h men har även spelat mycket på min brorsas dator.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom två av mina kompisar som spelade den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Godkänd. Din ansökan är lite bristande men du är vidare till muntlig.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka