Accepterad Teddi123 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teddi123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? Teddihej

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jacob Karlsson och har en väldigt bred personlighet, Han gillar och vara med vänner och hitta på bus. Han föddes i california i USA han bodde där i 6 år tills hans mamma dog och då valde hans far att flytta till Sverige för en bättre framtid men det var svårt med pengar så det Jacobs pappa gjorde va att sno saker så dem skulle kunna få grejer. Men till slut så blev socialtjänsten inblandad och han fick inte bo med sin pappa. 1 år efter detta blev Jacobs pappa intagen för rån och tog livet av sig i fängelset och Jacob fick bo i Fosterhem. Han trivdes inte där, han behövde ju byta skola och sådant men sedan va problemet att vännerna på skolan var inte så smarta så dem gjorde kriminella handlingar och självklart så drog Jacob sig med. Därefter så fortsatte det och fortsatte men tillslut vid 16 års åldern åkte han fast och fick sitta Behandlingshem detta gjorde bara han mer och mer nyfiken och ville se hur den mörka sidan av världen såg ut. Sedan blev han 18 år och då började han på riktigt nu hade han fått upp ögonen för kriminella gäng och nu var han igång i kriminaliteten. Och nu idag så vill Jacob ta sig till Unive för att skaffa vänner och kontakter och ha kul

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en social och rolig rp för alla parter. Jag är en social och rolig medspelare och gillar och göra det bra för alla parter. Jag känner att jag kommer ha det kul och få andra ett gott skratt genom min karaktär. För mig är rp bara ett spel så från mig kommer ni inte få se så mycket klagomål som vissa spelare. Jag kommer alltid ta allt seriöst och visa den bättre sidan av mig så Unive Roleplay kan få mer spelare. Jag kommer även vara en vänlig spelare och vara villig till all utveckling på servern. Så för mig är serverns rp det viktigaste och det är något jag alltid kommer stå kvar vid

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna ta en förlust så andra kan ha kul detta är det viktigaste för mig. Eftersom att det är ett spel så måste ju alla få ha kul och vinna. Jag kommer själv rpa kriminell och jag vet hur kul det är för poliser att gripa någon. Jag tycker att man ska kunna ta en förlust och faktiskt våga låta andra vinna eftersom att det är en stor del av rpen idag. Jag tycker även att spelare borde vara lite mer öppna för förlust eftersom att dem ofta inte är det och det är något som förstör idag

Hur hittade du Unive? Har spelat här förut och den finns på Fivem listan

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka