Nekad Teddenator | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teddenator

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198143209609/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Dateme#0002

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1990-01-01. Han är inte så känslosam och är bra i stressade situationer. Han är intresserad av motorer och att bli polis men detr finns också en mörk sida av han som möjligtvis kommer fram om han inte får ett jobb på falck eller lyckas bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag bidrar till ett bra rp, Jag kan dem flästa regler, jag är en aktiv spelare på servern och jag gillar värkligen unive och vill väldigt gärna spela just på den och inte någon annan server

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att servern har många aktiva spelare, Det är bra rp jämfört med alla andra servrar jag har kört på, det är enkelt att lära sig spela på servern och det är ingen åldersgräns som på andra servrar.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på tiktok och såg en streamer spela fivem så jag tyckte att det såg roligt ut och installerade det. Jag gick in på massa servrar men alla var för tråkiga för mig typ så jag kollade runt ett tag tills jag hittade unive och då gick jag in på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis, jobba för falck, bli förmögen, eller bli kriminell. Jag vill även bli så bra som möjligt på att rpa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis, jobba för falck, bli förmögen, eller bli kriminell och att bara kunna ha kul med kompisar och alla andra spelare inne på servern eftersom att det är bäst rp (enligt mig) på unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka