Nekad Teddenator | Medlem ansökning (Appzy5), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teddenator

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198143209609/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? DateMe#6969

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Strandgren och är 31 år gammal, är intresserad av bilar och vill bli polis eller falck anställd en dag. Han är inte så lätt sårad och kan hantera intensiva situationer. En dag vill Robert bli rik och bara kunna leva sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem på unive för att jag spelar bara fivem varje dag och nu under sommarlovet kommer jag vara online riktigt mycket, jag spelar bara på unive och vill få en bättre känsla i mitt rp och vill kunna få tillgång till "friheten" i fivem och inte behöva vara utan twitter och i passive mode och allt sådant. Jag gör mitt bästa när jag rpar och försöker även bli bättre på rp varje dag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt många som spelar på servern vilket ger det en mer verklig känsla och det är en välgjord server med trevligt folk och många bra funktioner. Det finns också väldigt många möjligheter som inte finns på vissa andra servrar typ som att jobba på falck. Av dem servrar jag spelat på tycker jag att unive är den mest välgjorda servern och med mest spelare så därför vill jag spela på just den

Hur hittade du Unive? Jag såg streamern cosmo_bt på tiktok och tänkte "wow fivem ser riktigt roligt ut" så jag installerade det och började testa servrar och tillslut hittade jag unive och testade den och nu är det den servern jag vill köra på tills nii lägger ner (om ni gör det) eller om jag av någon anledning skulle sluta spela fivem men det tror jag inte att jag kommer göra eller iallafall inte på ett bra tag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att både jag ska bli bra på rp och att jag ska göra bra ifrång mig i spelet typ som att få ett jobb på falck eller börja jobba på polisen för det är min och min kompis dröm med att köra gta rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är ju polis eller jobba på falck med min polare och att jag ska kunna bara ha det trevligt om dagarna med min kompis och ha ett gött rp med alla spelare inne

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Absolut inte jag tycker alla andra servrar är så flamsiga och inte lika välgjorda som unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka