Nekad teddelito | Ban överklagan [XpoNenT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

teddelito

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Muto76561198900336272/

Ditt Hex-ID: 110000138085690

Vad är din discord tagg? teddelito#8098

Vem var det som bannade dig? Det står inte jag kan bara inte joina servern det står att jag är bannad.

Hur lång tid var din ban? Bannen är permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag kan inte komma in på servern och det kommer inte upp någon anledning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev bannad på fiveM servern och då blev jag det på discorden också, men nu är jag unbannad på fiveM servern men inte på discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad på fiveM servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt att banna mig ett tag på fiveM servern men inte permanent på discorden.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad på discord-servern förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte blivit bannad på fiveM servern. Men på fiveM servern så var jag bara bannad någon dag medans på discord-servern så blev jag permanent bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har inte varit bannad förut på discorden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka