Accepterad tedde1123 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tedde1123

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198028507819/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? tEdDe#9859

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joonas Olsson och han är trevlig gillar att umgås med folk och lära känna nya människor. han är rolig och han är rik. han ska börja söka jobb på mekonomen eller falken för att han gillar att hålla på med bilar och att hjälpa andra. han gillar inte att bara chilla utan han vill alltid jobba. min karaktär har en helsvensk bakgrund han har inga syskon och hans föräldrar har gått bort. han har aldrig varit utomlands. han fick A i alla ämnen i skolan och han var en riktigt duktig elev.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli WL för att jag kommer hjälpa folk och jag vet alla regler osv jag har varit wl 2 gånger innan och jag leavade dc servern därför så måste jag ansöka igen. jag kommer vara väldigt aktiv. jag vet hur man ska bete sig i fivem och har ungeför 350 h på de.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ag vill bli whitelistad för att jag vill testa på nya jobb och kunna hjälpa mera. och vill även utveckla mitt roleplay. jag kommer kunna få staden och rulla på bättre och kunna få andra att känna sig trygga. även kunna hjälpa dom som inte spelat så länge. jag vill hjälpa folk för oftast när man åker till nåt ställe så brukar dom inte vara där så jag vill va den som hjälper när andra inte är online. jag har väldigt länge velat bli WL På denna server.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om den. och den verkade lovande och sen när jag testade den så började jag spela konstant.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul få andra att ha kul och inte vara jobbig. att hålla mig till reglerna och att hjälpa folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? innan spelade jag på Swe Knight men jag tröttnade på den helt enkelt
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top