Accepterad tedde1123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tedde1123

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? theodor

Vad är ditt discord namn? tEdDe#9859

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. är 21 år. Tedde är från Norrland och begick många brott där som ingen visste om men när polis börja närma sig så flydde han till unive. Tedde är en mestadels lugn person som gillar att lära känna nya personer men ibland så kan Tedde bli jävligt sur. Tedde har jobbat som taxi förare vilket gick väldigt bra. Tedde är grovt redbull beroende och gillar bilar. Tedde gillar inte polisen särskilt mycket han är inte kriminell men Tedde hjälper kriminella då och då när dem behöver det. Teddes bästa vänner Åke Sumpa och Nelvin Danielsson vi flyttade till staden samtigt. Tedde och Åke har båda ett mycket stort intresse för bilar och är deras stora passion. Nelvin gillar också bilar men inte lika mycket vi brukar istället lära känna nya personer och ha roligt med dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en trevlig och artig person så ingen kommer förlora nånting på att jag är medlem eftersom jag nästan alltid är snäll mot alla. Jag har varit medlem förut men slutade spela på grund av personliga problem. Jag är mycket bra på RP eftersom jag har RP at förut i unive och andra spel. Jag kommer att hjälpa alla jag kan i unive och i discorden. Jag lallar inte heller och tar RP mycket seriöst eftersom om alla inte RPar så blir det inte lika kul. Jag kan också reglerna bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att bidra till serverns RP och kommer följa alla regler mycket noggrant. Jag kommer också att spela mycket så jag kommer spendera mycket pengar vilket hjälper serverns ekonomi.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter svenska RP serverar och Unive var dem med flest spelare så då började jag spela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka