Nekad tedde1123 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tedde1123

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Theodor trygg

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur många timmar har du på Fivem? 177h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag jobbar där som erfaren och älskar de jobbet och skulle gärna vilja bli chef där. skulle vara otroligt roligt förra chefen var väldigt oaktiv så att kunna få styra upp stället skulle vara trevligt. och anställa nytt folk. jag blev erfaren ganska snabbt det tog ungefär 2-3 dagar. jag kommer jobba hårt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet jag är erfaren just nu. jag lärde mig allt ganska snabbt och alla kunskaperna sitter fortfarande kvar jag vet allt om mekonomen osv. t.ex. hur man lagar/tvättar bilar hur man bärgar bilar hur man skriver ut fakturer och hur mycket pengar fakturan ska gå på.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 20 år. och han älskar att prata med alla folk. han gillar att umgås med sina nära och kära. just nu jobbar han som gruvarbetare. jag jobbade tidigare som skogshuggare. han har som hobby att spela tennis och brukar gå ner till stranden och bada med sina kompisar. jag äger en bil och en motorcykel. jag funderar på att spara till en Ferrari eller någon sport bil. jag är väldigt driven som person. älskar att titta på filmer och serier. jag har alla körkort bor i en lägenhet mitt i stan brukar ibland på kvällarna gå ner till en bar och ta några glas.

Hur ofta kommer du vara inne? typ 10h per dag vissa helger 14h

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja för jag älskar endå att spela på multi och jobba med att laga bilar och hjälpa andra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja självkart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka