Nekad tedde1123 | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tedde1123

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028507819/

Ditt Hex-ID: 110000104114aab

Vad är din discord tagg? tEdDe#9859

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte lall är ju inte direkt något specifikt men jag sa att jag rökte gräs och vi pratade massa strunt när vi åkta bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. först var jag och mina kompisar vid en fest då vi körde race och sedan åkte jag bil med mina kompisar typ 350 km/h mot torget och när vi skulle in på parkeringen så blev jag bannad. sista som jag gjorde va att jag sa att jag rökte gräs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban vad jag vet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. gången sa första jag ooc att jag tryckte x men de var länge sedan och jag var ny på spelet då. andra gången pekade jag finger åt några och blev bannad för sunt förnuft. kommer ej ihåg dom andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt jag antar att jag inte skulle sakt att jag rökte gräs isåfall ber jag om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka