Nekad tedde1123 | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tedde1123

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028507819/

Ditt Hex-ID: 110000104114aab

Vad är din discord tagg? tEdDe#9859

Vem var det som bannade dig? Deeypz

Hur lång tid var din ban? 10 dagar 8 dagar kvar ; /

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-07 132638.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom såg mig lämna när några körde in i min bil och lallade. dom hade tidigare slagit mig utan anledning och kört in i min bil. sedan åkte jag där ifrån och dom ytterligare körde in i den bara för att vara jobbiga då jag lämnar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare var på torget och chillade när vi såg 2 killar som körde in i min bil litegran då sa jag eyy varför kör du in i min bil sedan så sa jag kaxa inte jag är hulken sedan visade jag mina muskler. jag gick ut ur bilen och dom slog mig och körde ba in i min bil ena killen slog mig andra killen körde in i min bil. dom sa att jag inte skulle vara kaxig när allt jag sa kaxa inte jag är hulken vilket jag sa på ett lite ironiskt sätt som man inte borde ta seriöst. sedan så körde jag och min polare iväg i min bil då dom kör in i den igen då jag lämnar för jag orkar inte med oseriös och lallig RP och det var sent och inte så många inne. rpn ska vara roliga för alla och de är inte kul om dom bara ska slå mig och köra in i min bil utan en giltig anledning. dom bröt mot 3 regler powergaming då dom körde in i min bil fort utan att få ont eller nått, Suntförnuft dom slår mig på torget när de är folk där utan giltig anledning, VDM dom använder sitt fordon som ett vapen genom att förstöra min bil. jag tänkte inte så mycket på att de kanske räknas som clogging och om jag lämnar när dom bara lallar för jag tyckte inte de var ett riktigt scenario för de gick ut på att dom skulle visa makt. de slutar med att jag blir av med alla roller jag har och dom får inga konsekvenser då dom bröt mot 3 regler och jag bröt mot 1 som inte jag riktigt tänkte skulle vara clogging eftersom dom redan lallade och bara förstörde. Jag kommer aldrig mer Clogga i ett scenario varelse de är stort eller litet eftersom jag förstår alvaret. grejen är att dom som gjorde de är med i gänget Sons. han som tog mina roller är med i gänget Sons. hänger lite ihop. han som tog rollerna skrev inget eller taggade mig utan 1 minut efter jag lämnat så blir jag kickad ur krim dcn och har inga roller kvar. han försökte inte hjälpa mig och känns som han är mer på doms sida efter som han ville inte ta de idag och de kommer vara betydligt svårare att hitta loggsen dagen efter för alla bevis. han svarade aldrig på saker som dom gjorde och undvek allt angående dom. jag fick ingen varning eller nått. tyckte han kunde dra in mig i support och prata med mig angående det som hänt för han hade inte sätt allt. jag är i ett gäng och sons är i ett gäng bara för att dom är dom får dom göra hur som helst? jag försökte inte undvika ett scenario jag orkade bara inte med doms lallande trodde inte att detta skulle bli en så stor grej. jag skriver i så mycket små detaljer så att ni kanske kan tänka er in i min situation och förstå hur jag tänkte. Kan inte jag få en varning istället för jag har lärt mig den största läxan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet nu i efterhand att jag kunde gjort helt annorlunda och att bannen inte är felaktig. jag skulle önska att Deeypz kunde tänka sig ta bort bannen då jag lärt mig en läxa och aldrig ska upprepa detta misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dom skrev att jag har blivit bannad 10 gånger men jag har spelat unive i 2 år och kommer inte ihåg dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna kvar ingame och rpa medans jag kunde ha hoppat support och visat dom vilka som bröt mot reglerna istället för att bli arg och bryta mot en regel själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut, jag har förstått alvaret i Clogging att man aldrig får lämna i ett litet eller stort scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Tillbaka