Nekad tedde09 | Medlem ansökning [RogerXD]

• Trådskapare Trådskapare tedde09
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

tedde09

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cgrn-wqjk/fhnrmqcg

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Persson

Vad är ditt discord namn? akkepakke#3075

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theodor Carlen född 1999. När han var liten dog hans mamma av Cancer. 5 år senare dör pappan. När han var liten vart han ett problem barn. Han snattade mycket godis från affärer. när han var 12 flyttade han till fosterhem. Han är oftast väldigt glad, Trevlig och snäll. Han gillar fina bilar och att äta mat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på servern för att jag tar roleplay seriöst. visar respekt till alla och vill ha nåt kul att göra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server med mycket saker att göra och bra folk på servern.

Hur hittade du Unive? Jag kollade mycket på Youtube och twitch det var så jag hittade unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är att jag vill tjäna mycket pengar, köpa fina bilar och träffa nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på Unive är att jag vill få många vänner, köpa fina bilar och tjäna mycket pengar från ett bra jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar på en server som heter Kronoberget roleplay just nu där är jag kriminell.

1 https://steamcommunity.com/profiles/76561198799215900/
2 Max Hall Carlsson/ Uppsala
3 Max h#9226
4 17 juli 2006 15 år gammal
5 Min karaktär heter Max Carlsson han är 18 år och har vart i staden i två veckor. Han har sin farfar som också bor i staden som heter Magnus Carlsson. Han har blont hår och drömmer om att jobba inom taxin eftersom dom som jobbar inom taxin knappt jobbar han blev förbannad i början när han kom till staden och inte hade bil då kunde inte han få skuts och så fick han tankar om att jobba inom taxin. Han har alltid älskat billar och har ett par billar. När lilla Max var liten så hade han det väldigt svårt hanns pappa är psykiskt sjuk och har legat på psyket många gånger han blev slagen, förolämpad, Jag kan säga att alkohol och att vara psykiskt sjuk inte är en bra combo illa fall inte för Magnus. Tillslut blev det för mycket när Max påverkades av pappans våld då han började snatta, Slåss och missbruka droger det gjorde att han fick börja på ett HVB hem i Uppsala när han fyllde 18 flyttade han med farsan till Unive och har börjat på börja ett nytt liv och pappan efter flera år på psyket mår bättre. Han har varit hos en utredning på bup och han har fåt vetat att han har ADHD och medicineras och han är inte lika jobbig och impulsiv längre men han kan få riktig utbrott. Inte att han blir arg utan att han blir ledsen och det har lett till självmords försök. Han är en trevlig kille men som kan bli väldigt leden och arg men efter han har medicineras är han oftast glad.
6 Jag vill bli medlem eftersom jag vill kunna jobba inom olika yrken framför allt sugen på taxin. Jag förtjänar att bli medlem eftersom jag har mycket erfarenhet av RP eftersom jag har spelat på flera andra servrar i tv år tillexempel en streamer som heter Exethit hade en server som det var White list på som jag var chef inom taxin och jobbade inom sjukvården jag har också jobbat på en bar. Jag spelar alltid med sunt förnuft och tar RP på allvar.
7 Jag satt och letade efter o White listade servrar då hittade jag Multistaden rp som är gamla unive. Då spelade jag på den ett tag till jag började spela på olika andra White listade servrar och sedan tog jag en paus på rp på flera månaderna. När jag var inne på twitch såg jag en streamer som heter Cosmo_bt spela på Unive och det såg ut att vara en bra server så jag provade den och det var jätte kul nu är jag fast.
8 Mitt mål är att få ett jobb som jag trivs med helst taxi som jag också förhoppnings viss kan leda till en lite bättre inkomst. Ja vill bli en person som serven vet om vem det är och få många kontakter.
9 nej spelar enbart på Unive hittar ingen annan server som är lika bra som Unive med tanke på att rp andet är bra och seriöst på denna server och denna serven är väldigt stor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka