Nekad tedde09 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

tedde09

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Theodor

Vad heter du på discord? carlen#3075

Hur gammal är du? född 2009 asså 12 inte så gammal men är ändå mogen

Hur många timmar har du på Fivem? 540 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef då jag vill försöka höja rp nivån, sprida glädje och mest av allt ha nöjda kunder. I nuläget ser vissa scenarion ut ungefär, du kommer till en plats, bilen är total kvaddad, du lagar den utan att hämta en bärgningsbil och bärga in bilen till verkstaden och göra ett långt och utdraget scenario med god användning av /me och olika emotes. Jag accepterar inget lall vid mina anställda och de ska alltid bemöta en kund trevligt och använda ett bra kundbemötande, det kan tex. vara att fråga "Hej, hur mår du" bara detta lilla kan få en att må bra. Jag vill att våra kunder ska vilja välja oss igen och för att de ska kunna göra det kan vara att vi har väldigt bra och långa scenarion och kanske lite billiga priser, men inte för billigt. skulle jag se att mina anställda skulle ge sina kompisar "kompispriser" kommer jag gå in med åtgärder på den personen. Det betyder inte att jag behöver sparka personen men att jag snackar med personen och frågar varför och ger de en varning. Jag vill försöka uppnå en nivå där folk nästan vill ta sönder sina bilar för att få delta i långa och roliga scenarion, kanske låter konstigt men.Att bära en chefs roll innebär väldigt mycket ansvar och du står för hela företagets framtid, det gäller att man kontrollerar det inte missbrukar det. Jag känner mig mogen och tycker att jag kan ta denna uppgiften

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit personalansvarig på Falck och kan därmed alla menyer, hur rp:n ser ut och arbetsintervjuer osv. Jag har även varit chef på Trygghansa där jag ledde företaget framåt med ett stark arbetslag. jag har stora erfarenheter hur man skriver fakturor till personer då jag arbetat på Marja-Lisas och trygghansa så jag vet hur man ska bemöta kunder och Hur jag ska hantera mina anställda då jag har varit chef på Trygghansa. Skulle vilja säga att när jag var personal ansvarig på falck tog jag kanske runt 30 intervjur så jag är van vid det.

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Theodor Carlen född 2000 i en liten stad i Småland. som liten jobbade han i sin pappa båtverkstad. som barn i skolan var han ett problem barn. Han skolkade mer än vad han gick på lektioner. Min pappa jobbade då som båt mekaniker och mamma arbetade som sjukvårdare så henne träffade han inte så ofta. Han hade en syster som heter lova som var 14 år gammal. som barn så hade Theo en lärare som hette Peter som inte var snäll mot Theo. Peter drog Theo i håret och släpade han ner för en trappa en gång. Då Polisanmälde Theo Peter men inget hände sen, men sen så gick Peter i pension å då så fick Theo en ny lärare som Hette Per och Per var väldigt snäll och han hjälpte Theo väldigt mycket i skolan. När Theo gått ut skolan så hade han bra betyg tack vare Per. Theo kom in på teknik linjen på gymnasiet. När Theo slutade på gymnasiet så började Theo som kassörska på en Coop affär i Kalmar. Där jobbade han i ca 2 år men sedan flyttade Theo till Unive. i Unive har Theo skaffat många vänner och många bra jobb. men Theo har ju såklart mycket lång framtid i Unive. Theodor Har stort intresse i bilar och motorcyklar. Hans favorit bilmärke är: Koenigsegg och favorit mc märke är Ducatti. Theodor Har idag hittat sin bästa vän Birk Doftare som han hänger med nästan hela tiden.

Hur ofta kommer du vara inne? På vardagar kanske 2-4 timmar och helger kanske 6-8 timmar men främst på kvällen/natten på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

+rep broder. Tar chefs rollen seriöst och moget. Även att du är ung är du en väldigt seriös chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka