Nekad tedde0710 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tedde0710

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? tedde

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran, han är 24 år och är från sverige med lite bakgrund ifrån polen. Han har ett stort intresse för yrket polis. Han är också intresserad i bilar men har en dröm om att bli polis. Han är nyfiken men stark och modig och vill göra unive till en tryggare plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ofta inne och kan hålla koll och säga till när någon gör något fel men också hjälpa nystartade folk och visa hur man gör. Men jag vill också göra servern till en tryggare plats och banna folk som inte tar det seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska göra scenariot till sin egen vinst. Till exempel om det blir en bilolycka så måste man säga som det var att man i detta fallet råkade krocka i ett annat fordon på grund av vårdslöshet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, personligt tycker jag att värna om sitt liv är viktigast eftersom att det är det hela rollspelet går ut på men också att det blir mycket roligare och verkligare när man värnar om sin liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat och rolspelat i nått år nu och är väldigt inne i det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag vill göra unive samhället till en tryggare plats och en roligare plats där alla tar rollspelet seriöst.

Tillbaka