Ej Antagen tedde0710 | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget] [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tedde0710

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Theo

Vad heter du på discord? tedde

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i mars 2024

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef så kommer jag att hålla båtbolaget väldigt aktivt med mycket kompetent personal som är aktiv och kan hjälpa mig lyfta våran försäljning. Sedan ska vi skaffa gymnande samarbeten för båda parter och att det blir ett kul scenario när man kommer in på båtbolaget. Inne på båtbolaget kommer det då att finnas flertal aktiva, sociala och trevlig personal vid disken som välkomnar alla kunder och hjälper dem med en trevlig ton.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har ett stort intresse för motorer men också för havet, det gör då att jag varit ute och spenderat mycket tid på en båt som då har gett mig den kunskap jag behöver för att kunna hjälpa mina kunder på bästa sätt. Dessutom har jag jobbat på alla olika bil och motorcykel firmor. Det har hjälpt mig med mitt kundbemötande men också hur man gör för att sälja på roligaste sätt så att båda parter får ett bra scenario.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara väldigt aktiv, runt 3-5 timmar per dag i tjänst

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Självklart den reglen jag tycker är viktigast är korruption som då innebär att man förbrukar sin makt

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka