Accepterad Tedde | Whitelist ansökning[Valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Användarnamn: Tedde

Vad är din steam profil länk? Tedde

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor Ekelund

Vad är ditt discord namn? Tedde#8207

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Tedde Ekelund är en kille på 23 år som kommer från Sverige, Skåne. Hans pappa lämnade han som liten och hans mamma jobbade väldigt mycket. Hans morsa har precis träffat en ny kille som Tedde inte gillar. Han har ett tufft liv. Nu hänger han mycket på Vianor för det känns tryggt där med sina kompisar. Hans favorit bil är en Audi RS6 som är svart med röda neon under. Tedde hoppade av skolan vid 10 års ålder för han klara inte av det längre när hans pappa lämnade honom och mamma jobbade hela tiden. Han funderade på att ta livet av sig... men det gjorde han inte vilket är bra för nu när han ser på det som vuxen är han en glad och positiv person :)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag vill att Multistaden ska lyckas och att befolkningen i staden ska ha en bra möjlighet att lyckas. Jag kommer bidra med att försöka få ett jobb på Vianor där folk vill ha personal hela tiden. Jag sprider också en bra rp och säger till ifall det är någon som inte gör det. Jag vill gärna också bli WL för jag gillar att nästan alla på servern är schyssta och försöker hjälpa till :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kan bidra till ett bättre Multistaden och jag tycker det bästa som finns är att rpa. Jag kommer sköta mig och föröka göra servern till en rolig och trygg plats för alla så!

Hur många timmar har du på FiveM? 350

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar tipsade och jag kan inte sluta spela för det är så kul :)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja det har jag, men det var bara för ingen anledning så jag blev unbannad direkt :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara Multistaden för den levererar så bra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka