Accepterad Tedde | Whitelist ansökning [Bengt] & [SverigeeDemokrat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840184723/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? Tedde#8075

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tedde Lindkvist Han är 30 år och kommer från Lidingö. Han är väldigt glad och älskar att träffa nya människor. Han hoppade av gymnasium. Han har haft det svårt att få ett jobb. Han försöker få jobb på vianor men eftersom det är fullt så har han det svårt att få pengar. Han är intresserad av bilar och människor. Han älskar sina vänner och gillar att vara med dom och hitta på roliga saker. Håkan är intresserad av bilar och älskar att kolla och testa nya bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag vill att Multistaden ska lyckas och att befolkningen i staden ska ha en bra möjlighet att lyckas. Jag kommer bidra med att försöka få ett jobb på Vianor där folk vill ha personal hela tiden. Jag sprider också en bra rp och säger till ifall det är någon som inte gör det. Jag vill gärna också bli WL för jag gillar att nästan alla på servern är schyssta och försöker hjälpa till :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och jag bryr mig inte så mycket om pengarna utan jobbar för det är kul men det är även bra om jag kan tjäna iallafall lite mer pengar så att jag kan ha råd med saker jag behöver och vill ha men jag jobbar typ bara för att jag tycker det är kul och jag älskar multistaden och tycker då att jag vill bli whitelist på en så bar server och alla mina vänner är whitelistade och då är det roligt att kanske jobba på samma jobb eller göra samma saker och för att kunna sitta i stör ej med sina polare när det behövs och jag älskar multistaden och så skulle det varit jätte kul ifall jag skulle ha fått whitelist för att jag ska ha fördelar i servern och kunna sitta i stör ej och vara mer aktiv och göra roliga saker.

Hur många timmar har du på FiveM? 750-800

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar bjöd in mig och då valde jag att testa att hänga på dem.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka