Nekad Tedde | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Användarnamn: Tedde

Vad ska gänget heta? Los Zetas

Vad heter du i verkligheten? Theodor

Ditt födelsedatum: 10 Mars 2006

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne på dagen till kvällarna på skoldagar ungefär till 22-23, på helger är jag oftast inne hela dagarna men om jag är med kompisar kommer jag in på kvällen och spelar till oftast 01 men kan bli 00 och 02 :)

Hur många timmar har du på Fivem? Har drygt 350

Berätta om din karaktär: Min karaktär är en kille på 23 år från Sverige, när han var liten lämnade hans pappa som liten vilket gjorde det väldigt svårt för hans mamma. Hans mamma svårt för hans mamma. Hans mamma behövde jobba 100 timmar i veckan för att dem skulle kunna ha råd med sin lilla 1:a mitt i ingenstans. Morsan har träffat en ny kille som hade lite pengar men Tedde gillar inte honom så han försöker undvika honom och morsan gillar inte det. Han har alltså ett tufft liv. Det finns en plats som får han trygg där han brukar va och tänka på livet. Vid 10 års ålder klarade han inte att mamma jobbade hela tiden och att han hade en pappa som han inte gillade så han hoppade av skolan och körde sitt egna race med sina bästa kompisar. Nu som vuxen har han ett bra liv med sina kompisar och är glad och en positiv person! :)

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag ska bli ett gäng för jag kan göra gäng rp så bra som möjligt, jag ska också få ett gäng för jag tycker det är extremt roligt att vara gäng och har alltid velat ha ett eget! :) jag kommer inte heller lämna gänget för det går dåligt eller något händer, vilket många gäng som jag varit med i har gjort! Därför ska jag få ett gäng !

Har du några med dig från start med gänget? Ja jag har kompisar iaf 5 stycken och ska tänka på vem av dem som ska bli vice, har en kille som jag funderar på :) <3

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Gänget ska vara ett low-key gäng som inte tar åt sig mycket uppmärksamhet! Dem ska göra lite rån för att tjäna pengar till att sörja medlemmar och köpa in vapen.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har varit med i 6 gäng innan, vice-boss två gånger. Har varit på några gängmöten och ett tiotal gängkrig, har även varit servervakt så vet vad man får och inte får göra.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? En boss för ett gäng ska se till att inga medlemmar inte gillar varandra, bossen ska hålla koll på gänget så dem inte gör något dumt. Ifall någon gör något dumt ska bossen ta det på sig och sedan snacka med personen/personerna bossen måste även våga ta raka beslut och inte va feg att ta beslut bara för det är en kompis eller den kan bli ledsen, måste vara väldigt rak.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag kan utveckla gäng rp:en genom att sköta mitt gäng så gott som går. Kan även hålla koll på andra gäng mer och filma allt. Jag vill förminska drivebysen då det är väldigt tråkig rp. Vill också minska skjutningarna för det är väldigt mycket nu vilket inte är så kul för rp:en.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Bankrån: Det är 5 personer som är tungt beväpnade med uzis. Dem tar en gissla som dem inte gillar pga att dem har kallat dem ho*or. Dem tar pengarna och försöker förhandla med polisen och det skjuter inte direkt för det är kul utan gör ett bra scenario och förhandlar lungt men inte för mycket krav för då blir det tråkigt för poliserna och inte så bra rp. Dem kör sedan iväg med bilen ifall poliserna inte gör som kraven säger t. ex. att inte börja köra så kommer försöka döda gisslan.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Medlemmar kommer ha strikta regler och skriva mycket i dc och snacka mycket ingame, kommer inte anställa folk direkt, dem kommer behöva vara med på lite rån så jag får se deras rp nivå och hur dem är i strid satt säga. Om dem powergamar och snackar ooc ingame så kommer jag såklart inte ha med dem.

Hur hanterar du kritik? Jag hanterar kritik genom att först läsa den eller höra den och ta in vad personen säger, kommer sedan förklara utförligt för mina medlemmar vad som har hänt och hur vi kan göra för det inte ska hända igen och utveckla oss. Kommer vara hård och rak så dem verkligen fattar vad jag säger, om dem fortfarande inte lyssnar får dem konsekvenser. Kan i värsta fall leda till en kick men också lite mindre som att ta vapen från dem.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja det är klart, Multistaden är grym ifall jag får ett gäng hade det varit allt och det hade blivit ännu roligare. Men det är fortfarande roligt och kommer inte sluta spela! :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej absolut inte, Multistaden är bäst! :) <3

Har du läst våra Regler? Ja, det har jag! :)

Tillbaka