Nekad Tedde | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin320

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
37
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Måns

Vad heter du på discord? Greken#9376

Hur gammal är du? 15 snart. 16 om 3 månader

Hur många timmar har du på Fivem? 900 ungefär

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag trycker att jag kan mycket om jobbet eftersom att jag har jobbat på marja och brittas på unive och det är en liknelse och jag kommer alltid vara trevlig mot alla kunder och anställa personer med bra erfarenheter.Jag hoppas också kunna hålla fler möten med alla anställda för att bättre kunna kommunicera, så att alla anställda känner sig bekväma med varandra och lär känna varandra bättre. Jag vill också vara mycket hård mot människor som inte fungerar bra och de som behandlar kunder obehagligt. I det här fallet kommer jag att vara mycket hård. Så jag kommer att försöka se till att alla arbetar och behandlar kunderna på ett moget och bra sätt för att få bästa möjliga rykte på Marja cars. Kommer inte ge rabatt eller gratis bil för att jag känner personen irl/bra ingame det ska vara rättvist för alla. Sen ibland jag som chef tycker att det går bra i kassan så kan vi som jobbar där kan bestämma någon gång kanske att ge ut en lott bil och man får köpa sin in för en slant så så att vi som företag förbättras och får ett bra omdöme av folket där ute. Eller att om det går bra i kassan så kan vi ge 5% rabatt på alla bilar i 1 timma så att flertal bilar säljs. Så då får företaget ett bra tyckte. Platinum cars och azure cars är konkurrenter, då man inte behöver gilla varandra men att förstöra för varandra är bara onödigt. Jag kommer bidra alltid en hög rp bra ton mot alla kunder och anställda, om någon anställd gjort något fel så ska man inte sparka om det inte var grovt eller med meningen då men om det var ett litet fel så kan man ju rätta till han så att det inte händer igen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Varit chef på Unive (brittas) gick väldigt bra där men sen tröttna jag, och har mycket tidigare erfarenheter då jag är en bra försäljare kan prata till mig att dom ska köpa bil och massor mer. Många gillar det jag gör. Jag har kollat mycket på streams och när andra spelare RPar som bilfirma, men jag har även RPat chef på ungen annan server. På den servern så var det rätt så låg playerbase så det var rätt svårt att få det till social RP men när det var ca 5-10 pers på bilfirman så var det rätt så lugnt och social RP. Jag har ju som sagt kollat på många streams när folk RPar som jobbar inom bilfirman och där har det ju varit strikta regler så där har jag sett lite hur man ska bete sig på en bilfirma. Skulle jag se någon bete sig dåligt då skulle jag be securitas avvisa dom eller om jag skulle vara själv med någon kollega där då skulle vi få avvisa de. Jag är har alltid en god ton när jag pratar är en bra försäljare och är en bra chef som kan hålla bra möten med sina anställda så att företaget kan gå bra och tjäna pengar i sin kassa, är även väldigt aktiv kommer kunna spela varje dag. Är väldigt aktiv så kommer kunna anställa folk och även sälja bilar varje dag så att det är öppet 24/7 har ju varit chef förut på unive och då jag vet hur man tar intervjuer till folk som vill börja jobba vet hur manskap göra så att kassan mår bra så att det går bra.

Berskiv din karaktär? Måns kommer från Syrien där han har haft tuff uppväxt med sin riktiga familj som slog honom. Måns hade väldigt många blåmärken överallt och hans lärare frågade hela tiden vart han fick blåmärken ifrån, men han svarade alltid att han slog i en stol, bord, gick in i en dörr i mörkret. Han hittade alltid på massa saker för att han verkligen älskade sina föräldrar även om dom slog honom varje dag. En dag när Måns va hos tandläkaren frågade tandläkaren varför han inte borstar tänderna, och Måns familj va ganska fattig men Måns vågade inte erkänna. Så han sa istället att han inte orkade borsta tänderna varje morgon och kväll för att han pluggade så mycket. De ena är sant och de andra inte, eftersom familjen va fattig hade dom inte råd att köpa en tandborste för dom behövde tänka på att köpa mat till barnen så de räckte. Men Måns hade väldigt bra betyg i skolan eftersom han pluggade så mycket även om han blev slagen varje dag så satt han uppe till 1 på natten ibland när alla sov i deras lilla hus och bara pluggade för att få bra betyg, de va väldigt viktigt för Måns . Måns hus består av 3 rum, toalett, kök, och ett rum där alla sov. Alla dessa rum va små och på sommaren va de jätte varmt i alla rum så de knappt gick sova o de lilla rummen så en gång bestämde Måns sig för att gå upp på taket och sova där för att de va så varmt. Under tiden han sov kom det en orm och bet honom i magen och fick väldigt farlig gift i sig. Måns började skrika och gråta eftersom Måns bara va 13 år gammal, Måns väckte många i området och fick mycket uppmärksamhet. Måns pappa va väldigt arg men eftersom så många kollade på dom så kunde han inte slå honom utan han såg märket på magen för Måns hade ingen tröja på sig för att de va så varmt, så Måns pappa bad någon ringa ambulansen för att han själv inte hade en mobil. När ambulansen kom hade Måns väldigt tur eftersom de inte va långt kvar tills han kunde ha dött. Måns fick nån spruta i magen och giften gick bort efter några dagar. När Måns fick skjuts tillbaka hem så va han jätte glad, men hans pappa verkade inte vara lika glad och slog honom direkt när han kom hem. Han skrek och slog och mamman bara stod och kollade på. Måns förstod då att familjen inte brydde sig om honom eftersom dom inte ens frågade hur de va med honom utan direkt började slå honom och skrika. Så Måns bestämde att han skulle berätta allt för sin kurator i skolan som sedan hjälpte honom ut med allt genom att kontakta polisen, socialen och Måns berättade att han inte ville vara kvar i Syrien att om han får en familj i Syrien kommer han fly ensam till ett annat land. Och det ville inte kuratorn, det tog 2 veckor innan Måns fick svar om vart han skulle bo. Under den tiden bodde han med några vuxna på ett hus som han aldrig har sätt, men Måns litade på kuratorn och visste att hon ville så bra som möjligt för honom. Måns föräldrar hamnade i fängelset och har massa problem med socialen. När Måns fick besked om att han skulle flytta till Sverige blev han jätte lycklig och han trodde de va hans bästa dag att slippa allt de kaoset som va hemma och få börja livet på nytt. Måns flög flygplan väldigt länge, sen när han landade såg han sin nya familj, de va mamma, pappa, och en syster. Han blev så glad att han hade syster. Måns hamnade i en liten by som heter Mölle där han skulle få bo resten av sitt liv. Måns va 14 år gammal när han kom till Sverige och när han va 15 började han umgås med en stor mekaniker som gjorde att han började gilla bilar mycket mer. Mekanikern hjälpte honom väldigt mycket samt lärde honom väldigt mycket! Sedan när Måns va 21 år gammal flyttade Måns till en större stad som heter Unive!

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag och kommer kunna vara inne mest på vardagar 15:00 - 23:30 och på helger 10:00 - 04:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut det skulle bara vara lite roligt att kunna få vara chef!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej spelar bara på unive och det kommer fortsätta att vara så!

Har du läst våra Regler? Ja och kan dem alla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka