Nekad Tedde | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Användarnamn: Tedde

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunnilas Lyxbilfirma chef

Vad heter du IRL? Theodor

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 600

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Gunillas för jag älskar att jobba med bilar och har gjort väldigt mycket, jag vill också va det för jag anser att det kan behövas lite struktur på firman!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där några gånger även varit biträdande i andra städer så jag kan allt där inne utantill!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Robin Lindkvist och är 20 år gammal, sedan han har varit liten har han varit med sin pappa i verkstaden och han har alltid gillat att hålla på med bilar, sedan han har varit liten har haft en dröm om att jobba här på lyxbilfirman! Han är en trevlig kille som har blivit uppfostrad bra av sina föräldrar, redan som liten blev han älskad av dagislärarna för han var så lydig och trevlig, nu när han är 20 är han en mogen kille som verkligen har empati för folk och har donerat flertal tusen på välgörenheter. Han har tagit hand om sina två kusiner vars deras föräldrar vart kidnappade och aldrig hittade. Robin har också varit med i lumpen som en prickskytt och försvarade Sverige med stolthet under kriget när ryssarna attackerade. Hela 160 ryssar fick han ner och har ett ärr i vänstra knät efter en M249:a. Nu när han är hemma kollar han på bil program och mekar med sin egna mustang! :)

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag cirka 5-10 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte! :)

Har du läst våra Regler? Absolut det har jag! :)

+rep bror alla i staden tycker att det behövs en ny chef och du verkar som en kille med disciplin och förmåga av bilar lycka till bror

+rep bror alla i staden tycker att det behövs en ny chef och du verkar som en kille med disciplin och förmåga av bilar lycka till bror
Tack så mycket! Det uppskattas enormt! Tycker själv att det kanske kan behövas lite struktur! :)

från min sida så är denna en ganska bra ansökan.
dock så finns det redan en chef! ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka