Nekad Tedde | Ban överklagan[wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin320

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199166036304/

Ditt Hex-ID: 110000147de9950

Vad är din discord tagg? Tedde#1111

Vem var det som bannade dig? Daniel

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320´s server: Du har blivit avstängd för: sexuella trakaserier -Daniel -*-. Återstår: 20 Dagar Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa f#tta till en tjej som var väldigt dumt och det borde jag veta som kriminell att man inte gör sånt. och skulle aldrig gjort det även om mina polare gick överstyr

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo vi var vid motellet och pratade med några vänner och sen så kom en tjej på en hoj min polare gick fram och tyckte känna igen henne om något volvo drag race eller något sånt så dem snacka sen så kommer min polare och säger fula ord och så går jag fram till tjejen och säger f#tta. Sen så kommer en kille i en vit rs6 och säger vem sa så till tjejen då sa jag det var jag och så slår han mig och jag rpar på skadorna sen börjar mitt gäng och dem 2 börja slåss med varandra och slår varandra i ungefär 1minut typ sen hoppar killen in i sin rs6 och kör in i oss typ 5 pers och vi alla dör. Sedan så sa någon att vi skulle dra vidare och skita i dem här så drog vi upp till stora scenen och där skrev en support att vi skulle komma support sen satt vi i support i ungefär 20minuter och snackade sedan så blev jag bannad i 20 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel till 110% att jag sa f#tta till tjejen det var väldigt dumt av mig och jag skulle aldrig gjort det. Man ska aldrig säga f#tta som kriminell eller som medlem eller speciellt som vice i ett gäng, även ska man inte säga några fula ord alls. så det var jag som gjorde fel till 110% och jag kommer aldrig göra om det och den var felaktig för att jag sa f#tta så det var ju mitt fel jag borde ha tänkt igen innan och inte sagt något sånt alls!

Jag vill tillägga en sista sak. Sånt här händer i verkligheten mellan orten grabbar och gäng 24/5. T.ex du åker till husby och så står en fiende från annat gäng med sin flickvän då kommer ju inte han fram och säger vad fin tjej du har t.ex.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte riktigt hur många banns då jag blev bannad mycket i början när jag började spela på FiveM så då blev jag bannad några gånger sedan så blev jag support och blev aldrig bannad då nu vet jag inte riktigt. Men dem gånger jag blivit bannade så har jag lärt mig mina misstag. Jag har iaf blivit bannad mer än 4 gånger när jag var ny på servern sen har jag också blivit felaktigt bannad nån gång då jag inte sån något marken var helt buggad och då såg jag inte något person och tydligen så körde jag på 1 och blev bannad för vdm när jag inte såg något men då blev jag unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte säga något fult till något som kriminell! och inte hamna i såna situationer där det sker sånt. Och även aldrig säga något sånt fult och tagit det lungt och även vara trevlig mot dem istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort och det var verkligen dumt gjort av mig, och det kommer inte ske igen. Och att alltid tänka ett steg före innan jag pratar och vad som kommer från munnen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka