Accepterad Tedde | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Användarnamn: Tedde

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840184723/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^8Teddechu

Vad är din discord tagg? Teddechu#8207

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig för att jag krockade in i en vägg som var dsync för mig men min kompis skrev att vi körde in i väggen så jag rp:a halvt på att bli skadad och gå ut ur bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle göra en decay och körde in i en liten trästolpe (för min kompis) så jag rp:a halvt på att jag var skadad ifall att.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och, dem kan ju inte veta att det var d-sync för mig så den saken var ju rätt men för mig var den fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ sunt förnuft då jag körde för min kompis vart rånad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag hade ju kunnat rpa helt på det men det var en liten oklar situation då det var d-sync för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rp:a även på d-sync och att lita mer på min kompis.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka