Nekad Tedde | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin320

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014621709/

Ditt Hex-ID: 11000013ed8320d

Vad är din discord tagg? menguden#9376

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad av anticheat någon gång på natten för jag spelade till typ 00:00 sen vaknade jag 12:00 och då var jag bannad

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: det var inte alla som fick en sko i huvudet användarnamnnamn: Psycholist - unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte till 100% varför anti cheat bannade mig för jag var inte online när jag blev bannad av anti cheat men jag tror ju att det var mitt grafik mod som jag hade för annars vet jag inte. Ända sen jag har vart bannad så har jag skrivit lite med Quirkz303 jag har ju haft csgo fusk någon gång och testat och han har sagt att det kan också triggat fivem anti cheat, och jag var ju så arg för jag var bannad för att jag inte hade gjort något och då skrev jag lite mycket till Quirkz303 och då kom vi överens att jag skulle vi unbannad i oktober skrev han. Exakt såhär skrev jag Finns det något du kan se att jag inte hackat eller kan du unbanna mig? Quirkz303 svarade nej eftersom du har tjatat så mycket så kommer du få vänta till Oktober då kan jag unbanna dig. Men jag menar jag har ju inte fuskat då borde jag inte vara bannad alls så om du Philip ser detta kan du unbanna mig och ge mig en sista chans här på Unive och så lovar jag att det aldrig kommer ske igen. Och här är en screenshot på det jag skrev till Quirkz303 - https://gyazo.com/4a41f0285d12ac7a01dad8bca3fc7258

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte det var ganska längesen och jag kommer inte ihåg men jag tror att jag hade spelat hela dagen hade köpt en mercedes som import bil och hade fått in den så pimpade den samtidigt som min kompis (larsson) hade också köpt en import bil så vi båda körde runt i våra importer hela dagen typ och sen så stängde jag av på kvällen runt 00:00 och sen när jag försökte komma in dagen efter så var jag bannad och då försökte jag ta kontakt med staffs och dem sa att bara philip kunde göra något. Men nu tror jag att det kan varit grafik modet som kanske har triggat anti cheatet. för jag har aldrig fuskat och skulle aldrig göra det, Men jag hoppas att detta kan jag kan göra något för att bevisa att jag inte fuskat. Eller om ni kan kolla för att jag har inte fuskat. Och jag raderat alla mina grafik mods nu också då jag vill spela på unive för att det är den bästa och roligaste servern som jag kört på nu i 2månader jag har bara suttit framför datorn och kollat på youtube och skulle jätte gärna vilja ha en till chans att kunna få rpa på unive. Liksom hade fått in precis min import bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det är typ 50/50 för om det skulle vara grafik mod så skulle jag ju inte kunna se att han skulle bli bannad för det. Men jag tror iallafall att det kan vara det om det inte skulle vara det så skulle det vara för att jag var med min gamla kompis o sovde över oss han. För min kusins kompis hackar på allting och vill alltid förstöra för en och alla. Så jag sovde över oss han och min kompis är ju bannad från FiveM, men både jag tror att det kan varit att jag hade grafik mod och vi hoppas att vi jag kan bli unbannad för jag saknar unive och vill tillbaka. Min kusin har även tagit bort grafikmodet för han vill inte att det ska hända igen ifall det skulle vara det. Men om inte jag inte skulle kunna bevisa det på något sett så vet jag inte hur jag ska göra för att jag skulle aldrig ha fuskat på en fivem server och har aldrig haft ett hack heller så det är ju jätte konstigt att det händer just mig. Och philip om du ser detta kan jag få en sista chans? Och jag ångrar detta så mycket så antingen om just du den staffen som kollar detta eller philip tar tag och pratar ut med mig om detta. Skulle verkligen uppskattas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny på unive så visste inte jag så mycket om rp och då blev jag bannad några gånger innan jag kunde allt, det var över 7-8 månader över sen. Men nu så kan jag rpa och har skit bra och om jag skulle kunna få en ny chans här på unive så skulle jag ta vara om den chansen. Jag kunde inte reglerna när jag var ny så jag körde fort och sånt i stan då men nu kan jag alla regler för jag har spelat fivem i många månader och jag skulle jätte gärna vilja få en ny chans då jag blev bannad av grafikmod tror jag och jag hade precis donerat till en import bil som jag fick dan före jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade vetat att man kan bli bannad av ett grafik mod så hade jag aldrig laddat ner det,
Om det är för att jag sov över med min kompis som är bannad på FiveM och när han var det så kunde jag fortfarnade spela på Unive men det var ju inget konstigt för fick reda på att han var bannad på FiveM efter jag har varit inne på Unive när vi sovde över men vi gjorde inget konstigt vi körde lite bil sen stängde jag av FiveM och vi körde cs resten av kvällen och gick inte in på fiveM. Hade så roligt med min nya import. Har raderat mitt grafik mod som jag aldrig borde laddat ner. Och vad jag kom på precis nu men det är nog inte alls viktigt jo det var såhär hade ett steam konto med bara fivem där hade jag alla mina saker på Unive så jag gav över alla mina saker och pengar och allt till mitt andra steam konto men det var typ 4 dagar innan jag blev bannad så det har nog ingen betydelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort och om jag skulle kunna få en ny chans så skulle jag vilja ta vara på den och skulle inte svika er. Och om jag skulle bli unbannad så kommer lovar jag att jag kommer aldrig kommer ladda ner något grafik mod igen. Så om man skulle kunna få 1 sista chans så skulle jag ta vara på den och göra allt för att få en sista chans. Jag har tagit lärdom av detta och ifrån nu tänker över och ser till att jag inte laddar ner massa skit. Ni kan lita på mig det kommer aldrig ske igen och asså jag brinner för unive det har alltid varit så ända sen jag började spela här på unive. Och jag skulle göra allt för att kunna spela på min favorit server igen, det var här min karriär började och vill inte att min karriär ska sluta redan.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Bump, som jag även sa i min ban överklagan är att jag skulle verkligen göra allt för att få komma tillbaka på unive, och börja köra där igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka