Accepterad Tedde | Ban överklagan [Gumbo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840184723/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tedde

Vad är din discord tagg? Tedde#1337

Vem var det som bannade dig? Zenqy

Hur lång tid var din ban? Vet inte.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för grov poweragaming -Zenqy.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi var i ett skottscenario och antingen blev jag bannad för en saab åkte in i oss och vi åkte upp på en liten grässplätt och sedan ner för en kant eller att vi körde utan 1 däck. Ifall det var däcket så vi var i ett skottscenario och en kille jagade oss irl hade jag iaf kört utan ett däck. Det första kanske jag kan säga men det var inte direkt grov powergaming isf kan det ha varit d-sync för grov powergaming var det inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i ett skottscenario och en devil jagade mig och sedan poppade dem ett däck och jag åkte iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag skulle att det var en felaktig ban för det var inte grov powergaming då vi blev pitade sedan upp på en gräsplätt och sedan ner för en kant.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var när jag gjorde en väldigt dålig grej och blev bannad för discorden sen innan den var typ den 24:e september och jag kommer inte ihåg var det va.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att jag hade stannat lite efter jag åkte ner för kanten och rpat skadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag rpa skadad mycket längre.

Har du läst våra regler? Ja

På det klippet jag + andra staffs tittat på så kan vi konstatera att det absolut inte var d-sync överhuvudtaget.
Din ban blev inte av bara pga denna händelse, utan även för tidigare saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka