Nekad Tedde | Ban överklagan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Användarnamn: Tedde

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840184723/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ⍟Ekelundッ

Vad är din discord tagg? TeddeChillarGalet#8207

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned from the guilld.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade kalas för jag fyllde år. När jag sedan kommer tillbaka ser jag att inte Multistadens discord ligger där och går sedan in på forumet och ska gå med i discorden igen. Då står det att jag har blivit bannad och då säger mina kompisar att vi blev bannade för vi va wl på en annan server men grejen var den att det var en kompis till mig och jag ville bara gå med i den för att va snäll men då ger han mig wl för det är liksom min kompis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kalas och hade precis fått en ny 240hz skärm och då kanske Marja Lisa såg ännu bättre ut men då vart jag bannad :(

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis men jag ville bara gå med i deras server för att va snäll och jag ville inte ha wl men jag tror inte han tänkte på de.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad från dcn. Kanske 7-8 gånger på FiveM servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske kunnat antingen inte gå med eller förvarna min kompis att inte ge mig wl :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte gå med i andras servrar och säga att man inte vill ha wl ifall det är en kompis.

Har du läst våra regler? Ja

Tror inte någon bannar en från discord för att du är wl på en annan server. Tror tyvärr att din polare ljuger eller så tolkade han det fel.

Tror inte någon bannar en från discord för att du är wl på en annan server. Tror tyvärr att din polare ljuger eller så tolkade han det fel.
Nej, fråga dem andra. Fråga Head-Mod Alex

Ajt, Lycka till med att bli unbannad så får du ha en bra kväll! :)

Nekad! Tycker du ska ta och tänka på vad du verkligen har gjort. Du får pröva om en vecka från och med idag. 28/11-2020
Låser och arkiverar ä!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka