Accepterad Tedde | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Användarnamn: Tedde

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Hur gammal är du? 06-05-15

Vad heter du på discord? Teddeツ#8207

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Om det är typ regn ute eller inte så bra väder spelar jag hela dagarna, ibland är jag ute med kompisar och brukar komma på kvällen och spela tills 02:00!

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag vill att servern ska bli så bra som möjligt och att alla ska bete sig så det blir en rolig och seriöst rp! Ser även väldigt många som inte beter som jag redan säger till men tyvärr så kan jag inte göra något :( jag vill göra servern mer laggfri med kommandot /dv så jag kan ta bort bilar vid bärgaren som orsakar lagg! Jag ska också bli servervakt för att jag har ett stort intresse för servern!

Varför vill du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag kan göra servern till en rolig och bra server! Jag ska också bli de för att jag har kunskap om rollen! Jag kommer kicka många folk som gör saker på gz och jag kommer göra många personer glada :) Kommer också hålla en extra koll på folk som jag redan vet inte beter sig...

Är du whitelistad på serven? Ja, det är jag absolut!

Har du varit bannad på serven förut? Ja, men har blivit unbannad samma dag för det var för massa konstiga saker som automatisk bannad!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, ingen annan leverar som Multistaden! <3 :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka