Användarnamn: Tedde
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor
Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2006
Vad heter du på discord? ♕ Teddeツ ♕#8207
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar nu på sommarlovet typ hela dagarna
Men ibland är jag ute på dagen och är inne på morgonen och kvällen 
Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag kan göra servern till en bättre och mer seriös rp
! Jag ser många som gör fel dagligen och tycker det är så synd att jag inte kan göra något
Om jag blir servervakt kommer jag hålla koll på staden och kicka alla som gör fel, personligen hatar jag när rpn blir oseriös och man börja göra regelbrott därför ska jag bli servakt 
Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker det är roligt då jag har varit det innan, jag ser många som gör fel och som sagt tycker det är så synd att jag inte kan göra något! Jag vill också bli servervakt för jag spelar mycket och tycker att det behövs
Är du whitelistad på serven? Yes, whitelistad är jag!
Har du varit bannad på serven förut? Ja, det har jag! Men det har inte varit några problem med unban då det har varit felaktiga!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte, Multistaden är bäst!
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor
Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2006
Vad heter du på discord? ♕ Teddeツ ♕#8207
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar nu på sommarlovet typ hela dagarna
Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag kan göra servern till en bättre och mer seriös rp
Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker det är roligt då jag har varit det innan, jag ser många som gör fel och som sagt tycker det är så synd att jag inte kan göra något! Jag vill också bli servervakt för jag spelar mycket och tycker att det behövs
Är du whitelistad på serven? Yes, whitelistad är jag!
Har du varit bannad på serven förut? Ja, det har jag! Men det har inte varit några problem med unban då det har varit felaktiga!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte, Multistaden är bäst!