Nekad Tedde. | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2007

Vad heter du på discord? ! Tedde#1146

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar typ fem timmar varje dag. Svårt att säga bestämt mellan vilka tider för det kan vara att man är ute med kompisar eller har andra förhinder men iaf 5 timmar om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Över 1år.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta rp som vanligt bara att när jag ser eller märker att det är någon som gör ett regelbrott kickar/svbannar jag beroende på vad personen i fråga gjorde, om det är tillräckligt grovt tar jag det vidare till staffs som kan ge ett grövre straff om det är nödvändigt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för jag vill att servern ska nå en så hög rp som möjligt. Vill också bli servervakt för att bära av arbete från staffs axlar så dem kan ta ärenden som man behöver staff perms till. Kommer även dva många bilar så servern laggar mindre. Det är även jobbigt att man kör på vägen sedan är det massa bilar som man krockar in i, det kan förstöra hela scenarion.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att vara servervakt skulle jag som sagt framförallt underlätta jobbet för staffsen men också kunna hjälpa att höja rp nivån då man på ett lätt sätt får bort lallare som sänker rp nivån. Jag vill endast se Unive utvecklas till det bättre och att vara servervakt så hade det hjälpt massor. Jag hade alltid haft ett extra öga på de som inte håller en måttlig rp nivå och genom att bli av med dessa personer så förbättras verkligen rpn på servern för alla. Jag hade alltid bidragit med seriös rp nivå själv och eftersom, som jag nämnde tidigare, så har jag varit både servervakt och staff tidigare på servern så vet jag hur olika situationer ska hanteras och jag har mycket bra koll på alla regler samt hur man bör förhålla sig på bästa sätt till reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag är en aktiv spelare, jag kommer kunna hjälpa till att banna flera lallare samt folk som gör
regelbrott. Jag hade som sagt också dvat mycket bilar. Som mig som servervakt hade rpn höjts och lallaren hade minskat. Har även tidigare erfarenheter så jag vet hur man ska göra och agera som servervakt. Jag kommer sköta mina svperms på ett professionellt sätt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna bli en större del av servern. Jag har spelat på denna servern i över ett år och har alltid haft lika kul när jag spelat. Jag vill nu kunna ge tillbaka något till servern. Jag vill se till att kicka/svbanna så mycket folk som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har varit staff innan och servervakt så jag kan alla commands. /toggleid /kick /svban /revive [ID] /togglename

Är du whitelistad på serven? Yes, jag är medlem på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja första gången jag vart bannad var för jag körde lite för snabbt i stan. Nu tänker jag med sunt förnuft och kör mac 80km/h. Stannar för rödljus också. Det var min första ban.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka