Nekad Tedde. | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Tedde#1146

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mestadels på kvällen men på dagen också. Minst 5 timmar om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Lite över 1 år.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag bli servervakt skulle jag försökt kicka så mycket lallare som möjligt och svbanna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt på Unive är dels att jag själv har varit i lägen då lallare har kommit till mig och så har jag blivit rmdad osv då jag bara

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag kommer göra Unive till en bättre plats genom att försöka kicka och banna så mycket folk som möjligt som inte kan bete sig. Kommer även underlätta för staffsen en hel del genom att kicka och banna lallare osv.

Varför ska just du bli servervakt? Just jag ska bli servervakt för att jag kommer vara aktiv och bidra till att Unive kommer få en högre rp nivå genom att banna folk som inte kan bete sig. Kommer även underlätta för staffsen att jag är servervakt då dem slipper specca och sånt lika mycket.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att göra Unive till en bättre plats samt att bidra till en högre rp nivå. Vill också bli det för jag älskar denna servern och jag vill även bidra med något så Unive kan bli bättre.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes det har jag, varit staff innan.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Första gången jag vart bannad så var det för jag körde för fort i stan. Jag var ny till rp så jag visste inte reglerna så bra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka