Nekad Tedde | Ansökan till servervakt (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Användarnamn: Tedde

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2006

Vad heter du på discord? Teddechu#8207

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Brukar göra läxan typ direkt jag får den men om det är mycket gör jag den på dagen och sen spelar från kanske spelar från 16:30-17:00 till 22. På fredag spelar jag från typ 12:30 till 01-02! :)

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag kan göra servern till en bättre och mer seriös rp :D! Jag ser många som gör fel dagligen och tycker det är så synd att jag inte kan göra något :( Om jag blir servervakt kommer jag hålla koll på staden och kicka alla som gör fel, personligen hatar jag när rpn blir oseriös och man börja göra regelbrott därför ska jag bli servervakt, kan även alla commands då jag har varit det innan och har kunskap om ämnet!:) Det var lite rip för Fleryy demota mig då jag skrev torsk när jag inte visste att man inte fick.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill va servervakt då jag varit det 2 gånger innan och tyckte det var jätte kul

Är du whitelistad på serven? Yes, det är jag :)

Har du varit bannad på serven förut? Ja det har jag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Multistaden är bäst!

Senast ändrad:
Med tanke på att jag har varit det 2 gånger innan och blev godkänd med mindre text! :)
Det är vad man skriver i svaren inte hur mycket text man har! :)

Mvh Tedde

(Discord) Teddechu#8207

Öppen pm!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka