Användarnamn: Tedde
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Vad heter du på discord? Teddechu#8207
Mellan vilka tider kan du oftast spela? rukar göra läxan typ direkt jag får den men om det är mycket gör jag den på dagen och sen spelar från kanske spelar från 16:30-17:00 till 22. På fredag spelar jag från typ 12:30 till 01-02!
Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag kan göra servern till en bättre och mer seriös rp
! Jag ser många som gör fel dagligen och tycker det är så synd att jag inte kan göra något
Om jag blir servervakt kommer jag hålla koll på staden och kicka alla som gör fel, personligen hatar jag när rpn blir oseriös och man börja göra regelbrott därför ska jag bli servervakt, kan även alla commands då jag har varit det innan och har kunskap om ämnet!
Det var lite rip för Fleryy demota mig då jag skrev torsk när jag inte visste att man inte fick.
Varför vill du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag ser många personer dagligen som gör fel och jag vill göra Multistaden till en bättre och mer seriös rp. jag ska också bli servervakt för att jag har kunskap om rollen! Jag kommer kicka många folk som gör fel. och jag kommer göra många personer glada
Kommer också hålla en extra koll på folk som jag redan vet inte beter sig...
Är du whitelistad på serven? Yes!
Har du varit bannad på serven förut? Ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? Fullt ös på Multistaden!
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Vad heter du på discord? Teddechu#8207
Mellan vilka tider kan du oftast spela? rukar göra läxan typ direkt jag får den men om det är mycket gör jag den på dagen och sen spelar från kanske spelar från 16:30-17:00 till 22. På fredag spelar jag från typ 12:30 till 01-02!
Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag kan göra servern till en bättre och mer seriös rp
Varför vill du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag ser många personer dagligen som gör fel och jag vill göra Multistaden till en bättre och mer seriös rp. jag ska också bli servervakt för att jag har kunskap om rollen! Jag kommer kicka många folk som gör fel. och jag kommer göra många personer glada
Är du whitelistad på serven? Yes!
Har du varit bannad på serven förut? Ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? Fullt ös på Multistaden!