Nekad Tedde. | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad heter du på discord? Tedde#8207

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Typ 6-8 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2,5 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/6fe28f4d52f5cbaede4b3173acbae159

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt för mig är en person som har fått ett ansvar från staffsen. En sv ska vara en bra förebild och ska underlätta staffsen arbete. En servervakt är en person som ska försöka få bort lallare och folk som har allmän låg rp nivå. Servervakter ska även underlätta staffsen jobb, imed att staffs har mycket att göra hinner dem inte alltid med att banna folk, då kan serveravakter lätt banna folk i rpn och sedan skicka ut i förlänging om det behövs. På det sättet kan staffsen göra ärende som krävs högre perms för att göra, då rullar servern på helt enkelt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag är en aktiv spelare som rpar kriminell. Jag ser fel om dagen och det är då jag önskar jag var servervakt. Jag vill bli servervakt för jag vill få bort så mycket lallare och folk som inte ska vara på servern, men även lära folk, jag är alltid tydlig med mina bans och kicks, så den jag tar åtgärder på lär sig utav sitt misstag så dem kan förbättra det tills nästa gång.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man använder sina perms till saker man inte ska göra med dem. Exempelvis revva när man dör i ett scenario eller idpeakar.
 
NEkad, varit blacklistad samt har 18 bans känns ej lämpligt.
 
Tillbaka
Top