Accepterad Tedde | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin320

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad heter du på discord? Tedde#1111

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har nu länge funderat på att bli medlems ansvarig och såg nu chansen och nu när de skrev ut att ansökningarna var öppna till skriftlig ansökan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni ska välja mig för att jag kommer ta så många ansökningar som jag kan och intervjuer. Har mycket tid över på dagarna har även varit medlemskap ansvarig men blev då support och vill vara medlems ansvarig igen då det är ett jobb för mig för har mycket tid över har mycket tid att anstränga sig och läsa ordentligt och ta så många som möjligt. och älskar att prata med människor och hjälpa personer. och jag kommer vara glad hela tiden även fast jag haft en dålig dag och allt. vill verkligen bli medlemskap ansvarig och om jag blir kommer jag sköta mitt jobb inget strul. kommer även inte priotera stav mina vänner innan alla andra. Och inte godkänna bara för det är mina vänner.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta den bra även om det man kan få någon i som inte kan något eller är arg så ska man alltid själv vara glad och inte för att den är arga så ska man alltid vara glad. jag tycker man ska vara väldigt trevlig glad ton alltid och alltid tänka positivt hela tiden. om dom du möter kanske är på dåligt humör ledsna eller nåt så tycker jag att man kanske tar det lite långsammare liksom tar det lite lugnare. om dom som man kanske möter har nån diagnos så tycker jag att man får utveckla frågan kanske lite mer så dom får lite hjälp men inte mycket. tycker även att man ska låta glad i alla fall inte är så glad ska man låta i alla fall glad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Medlem är som ett exklusivt kort in till fivem servern som är gratis. För med medlem så kan du få vilket jobb som helst. Utan medlem så kan du inte jobba på så många jobb även inte kunna utnyttja discord servern till 100%. Om du är medlem så blir du liksom med i servern liksom din plats här på unive. Och även som medlem så kan du utnyttja discord servern till full.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem på unive tycker jag att man ska ha en bra rp nivå och inte lalla alls. Även om du kan bli lite arg ibland och det är inte bra så roligt så ska man ha en bra rp nivå hela tiden. kunna alla standard reglerna väldigt bra veta vad rdm, vdm, copbait, powergaming är ooc mer regler på servern även vara snäll mot alla på discord servern och ingame.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? väldigt stort ansvar för jag kommer göra folk till medlemmar på serven vilket är ett stort ansvar enligt mig. ska vara aktiv ta många ansökningar intervjuer varje dag. inte vara slarvig liksom bara göra för jag vill göra klart de. ska läsa igenom varje ansökan noggrant och neka dom som är dåliga och skriva varför jag nekade inte bara utveckla utan utveckla bla bla bla. och godkänna dom som var bra på intervjun och bar skriftlig ansökan. kommer även ta ansvar för mitt jobb sköta mig med allt och om jag behöver hjälp så tar jag hjälp. vet inte om man kan komma åt alla roller och ge men om man kan de så kommer jag sköta mig med det och inet ge mig någon roll eller nåt. kommer ta ansvar över mitt jobb

Hur ser din aktivitetet ut? Kommer kunna ta intervjuer och vara inne på forumet minst 6 timmar om dagen och beror på ibland 10 timmar ibland lite mindre

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på unive och det kommer fortsätta så även om jag inte blir medlems ansvarig men skulle varit roligt och göra något för servern och hjälpa den

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte vad jag kommer på Mvh Tedde

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka