Nekad teddan | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

teddan

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199076519521/

Vad är ditt namn i verkligheten? theodor

Vad är ditt discord namn? tedddan#5004

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2009

Berätta om din karaktär. jag är en kille på tjugo år och jobbar som mekonom och älskar bilar jag har haft det lite tufft i min barndom vart mobbad ibland i skolan och så men idag mår jag jätte bra jag älskar också att käpa bilar och fixa dom styla dom och trimma bilarna och sen ibland så säljer jag bilarna efter jag har fixat dom

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag rp ar jätte bra och vara snäll mot alla jag träffar och trevlig. kommer jobba mycket för at hjälpa många spelare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill låsa upp mer saker att göra och kunna jobba som mekonom och ha roligare

Hur hittade du Multistaden? det kom upp som rekommenderat för mig och då tänkte jag att jag skulle testa och sehn nu älskar jag den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och vara snäll göra folk gladda

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar bara multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka