Accepterad teddan | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

teddan

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? teedde

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: teddi sveson född 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? charmig, kreativ, spontan.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: teddi var uppväxt med sin mamma och pappa i ett rätt fint hus och hade det rätt bra med det mesta. hans liv rullade på som ett vanligt liv, var ute me kompisar och umgicks med allt o alla. sen en dag förändrades teddis liv en hel del hans kära far gick bort i en bil olycka, i 15 års åldern vilket skapade en rätt tuff period för honom han slutade umgås med vänner och satt mest hemma med sin mamma som helt plötsligt behövde börja jobba 2 heltids jobb för att kunna ha kvar huset och fortfarande ha det gott stält för teddis skull. men teddi såg negativt på det efter 3 år och märkte att hans mor började bli väldigt trött på livet och började må dåligt. teddi beslöt sig då för att börja jobba riktigt hårt för att kunna försörja han själv och hans mor. han köttade på i 5 år och det gick riktigt bra för honom tills han vart utbränd och låg hemma bara med lån över öronen. men efter 1 år av soff liggandes så började han få upp motivation och där han idag, teddis framtids planer är att skaffa sig ett schysst jobb med schyssta kollegor och ett aktivt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp, mycket skratt, roliga scenarion, och arbete såsom sc styling osv, så servern går runt och så ofta så möjligt ha öppet t.ex. osen har jag kört på unive sen multistaden och början av unive och kan det väldigt bra. sålde dock min dator för kanske 2-3år sen så inte spelet under den tiden. men är tillbaka nu och riktigt sugen på att spela med bra RP och bidra en hel del till servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska ta hem vinsten, man ska spela och rpa så alla ska ha kul går det dåligt ska man fortfarande hålla en bra rp nivå så det blir kul för alla. också att bara för det går dåligt ska man inte försöka avsluta scenariot snabbare utan att gör det bara ännu roligare

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja när jag spela förut minns inte riktigt så ja fast nej nu några år senare

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att döda nån utan anledning osv, eller att ba börja slå ner någon över nån liten sak. metagaming sitter över discord och snacka i ett scenario te.x. duping att t.ex att föröka ett föremål eller liknade

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja nä inget speciellt de väll mer att jag har spelat en hel del fiveM som kriminell vanligt arbetande haft chef roller allt möjligt så har rätt bra koll på det mesta. sen har ni updaterat allt en hel del så finns nya saker att lära sig men de kommer gå fort, och är sjukt taggad på att komma tillbaka och skratta ihjäl sig framför datorn igen.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka