Accepterad !Tedd | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Tedd

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jospeh

Vad är ditt discord namn? !Tedd#9151

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Scott Bang, Han är 18 år gammal och har precis blivit vuxen. Han har valt att flytta till denna stad unive. Redan som 12 åring förlorade han sin mamma och sedan dess har hans farsa druckit varje dag, Därför valde han att flytta nu. Hans pappa har flera skulder på stora mängder av pengar. Men Scott försöker tänka bort det och istället börjar han om på nytt. Han ska försöka hitta ett jobb, gärna ett jobb som handlar med att meka/fixa med bilar. Han har intresse för just bilar och fordon. Hans mål när han bor i denna stad är att skaffa en bil, samt hus. Han vill ha en röd volvo med feta fälgar, han har ett riktigt intresse av bilar särskilt volvo därför är det just han drömbil volvo. Han gillar att gymma också, detta var hans historia! Tack för du läste detta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har seriös och social rp, jag siktar för långa och seriösa scenarion. Jag kommer lyda reglerna samt göra som staffs säger. Min rp kommer vara seriös och bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex ett scenario där du skulle ha ett gisslan drama och snuten skulle bara skjuta gisslanhållaren och ta gisslan det är ju inte realistisk och då vill polisen bara vinna scenariot vilket den kriminella också vill. Så man måste tänka så att det är jämt.

Hur hittade du Unive? En kompis visa den på han dator.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka