Nekad Ted-ingee | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ted-ingee

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucaslj#4601

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ted-inge Joannon, 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,Positiv,Glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Ted-inge Jonaaon är 39 år gammal. Och han drömmar om att en dag börja jobba på Autoexperten. Ted-inge Jonaaon älskar att vara med kompisar och träffa nya Människor. Ted-inge Jonaaon växte upp i en liten ort i Sundsvall ända tills han gick ut ur gymnasiet, Ted-inge Jonaaon gick El och energiprogrammet. Ted-inge jonaaon är en väldigt snäll person men också väldigt seriös när det väl gäller. Ted-inge jonaaon har en pappa (olof) men mamman dog när Ted-inge jonaaon föddes. Ted-inge jonaaon gillar att spela fotboll och innebandy på fritiden och att umgås med sina kompisar. Ted-inge jonaaon drömmer även om att en dag skaffa en egen familj.Ted inge har haft grova problem efter sin mammas bortgång vilket resulterade i att han började knarka och kom in i det kriminella livet, Han började beckna och han började lyssna på gäng bossar och var i en kriminell krets. Det blev så illa att ted fastnade i ett grovt beroende som var dåligt för han själv och för människorna runt om honom något han kämpar med än idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och framförallt locka fram mer spelare till servern, Vara glad positiv snubbe som skapar kontakter och är bra för servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du är villig att låta din karaktär förlora eller hamna i underläge om det skapar bra, trovärdig och rolig rollspelssituation för alla inblandade.
Det handlar om att sätta RPkvalitet före personlig "vinst".

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Spelade mycket för några år sedan och då lallade jag mycket och slog folk och det har jag lärt mig av.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft,Powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad ansökan
Anledning: Aktivt montage på sin youtube, Ta ner det om du ska bli medlem!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka