Nekad Ted Åberg | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ted Åberg

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Saften

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namne Ted Åberg 22år. Ted han är en väldigt kreativ person som hittar på massa roligheter ofta. Ted har ett starkt intresse av bilar och mc. Ted har även en bror som heter Lars Åberg Ted och lars har en bra kontakt. Teds pappa är inte den bästa pappan man kan ha. Teds pappa var en alkolist som spenderade pengar på öl och sprit så dom hade det tufft att skaffa mat. Teds bror Lars vart slagen av pappan när de va små. Ted vill att sånt som hände han inte ska ske igen. Ted har en dröm på att jobba på Mekonomen för han vill hjälpa folk med deras bilar. Ted är bra på att lösa saker i stressade invasioner. Ted gillar även att skaffa ny kompisar som han kan hänga med. Ted har även ett stort intresse för sport bilar. Ted är ändå en glad person även fast han gått igen om allt detta

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativa scenario som är både roligt för mig och för de andra. såklart ska jag inte hålla en lallig nivå utan en riktigt bra kvalité på nivån som kommer att leda till att serverns RP nivån därmed också ökar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vi säger att jag är Krim och jag gör ett butiks rån så ska inte hela meningen vara att jag ska komma ut vinnande ur scenariot utan att jag ska spela så det blir roligt för både mig och motpartens sida. Så mer sagt att jag inte bara ska spela för att ha kul själv utan i det hela ska alla ha roligt och jag inte bara ska komma ut vinandes.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla vi har till exempel VDM, Sunt förnuft, sen har vi också kriminella de har ju t.e.x snabbt in snabbt ut osva ta soma regler soma regler t.e

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jajamännen har spelat på denna server sedan 2021 elr något sånt fick P ban och ska bli medborgare igen hade jag tänkt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Fyfan va jag saknat rp

Nekad.
Anledning:
Vänta 1 vecka din banöverklagan blev godkänd idag

Du får ansöka igen om 7 dygn. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka