Accepterad TechTheCreator | Chef-jobb ansökan | [Advokatbyrån] T [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChillDan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Wallins Advokatbyrå

Vad heter du IRL? Daniel K

Vad heter du på discord? Dan

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sluteta av 2020 kan verifiera om det behövs

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill utveckla jobbet igenom att göra det aktivt som jag tror ni vet så är advokatsbyrån rätt död och jag har försökt hålla igång den men det kan vara lite svårt som en ända person och jag har inte haft min PA Änställning så länge. Min plan är att först kolla vilka som inte är aktiva och vilka som är och resna listan med anställda efteråt så planera jag att börja skicka utt att vi söker i ett par timmar den första dagen så att jag kan få folk intresserade och vilja komma. Sen tänker jag ta en och en och gå igenom de alla och kolla tt de faktiskt vet lite vad de gör för jag tycker att vi faktiskt borde ha folk som kan iallfall lite av lagen och har ett sorts intresse för lagen. Kortfattat så är min plan rensa, anställa, kolla igenom, fixa lönerna och sparka igång domstolen för jag tycker att de anklagade har rätt till en rättviss rättegång och jag vill också göra så att de som är Unives advokater är utbildade.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbbat som PA på många ställen så jag vet hur intervjuer och anställning fungerar aoch jag är PA i Wallins just nu så jag vet också vad man borde kunna för att kunna bli en advokat på wallins. Jag har jobbat där sen ungefär Januari och jag har varit rätt aktiv under en bra perido sen ahr jag varit lite minre aktiv pga stora prov och annat men jag gillar Unive så tänker försöka hjälpa servern och lära folk lite saker kring lagen.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje vecka och varje dag men beronde på dag så är det emmellan 1-5 timmar men oftast ungefär 3 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag kommer forsätta spela som advokat och jag tänker i sånnna fall försöka hjälpa den nya chefen

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive.

Har du läst våra Regler? Ja och läser de då och då.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka